Saturday, June 18, 2011

BAGAIMANAKAH CARANYA UNTUK MENGENALI ALLAH

Bagaimanakah caranya untuk mengenal Allah?, jika tuan-tuan berhajat untuk mengetahuinya, milikilah kitab ilmu makrifat Tok kenali kelantan yang meletup di dipasaran sekarang.

Bagaimanakah caranya jalan mengenal diri?, bagi yang berhajat untuk mengenal diri pula, tuan-tuan boleh menemuainya dalam kitab Mengenal Diri Tok Kenali kelantan. Yang berharga RM 63.00.

Kiranya tuan-tuan benar-benar berhajat untuk mendalami ilmu makrifat, ilmu tasauf atau ilmu tauhid, silalah miliki kitab tersebut, sesungguhnya tuan-tuan tidak akan menyesal. Ilmu didalamnya tidak terbalas dan tidak senilai dengan harga yang tidak seberapa, berbanding ilmu didalamnya!.

Ulamak besar seperti Tok Kenali sudah lama meninggalkan kita, dimana lagi untuk kita mecari rujukan?, melainkan pondok bergerak (kitab) yang bertajuk mengenal Allah dan mengennal diri.

3 comments:

  1. assalamualaikum w.b.t

    Arwah atuk,nenek,pakcik2 ada menyatakan ,suruh mengenal diri,bermacam2 cara telah saya lakukan tetapi masih tak kenal diri juga. berguru pun pernah.membaca buku mengenal diri tok kenali pun sudah.tetapi apabila melihat dvd tuan guru HJ shaari.baru lah faham apa itu,mengenal diri,mengenal Allah,binasa diri.betulah ,tuhan akan memberi kepada sesiapa yang di kehendaki.(berguru macam mane pun,membaca buku 100 kali pun,kiamat 16 kali pun.kalau Tuhan tak berkehendak.Tidak dapat akan mengenal Allah)

    insan yang baru mengenal diri

    ReplyDelete
  2. asalam...

    nak kenali allah biar boleh pegang.jangan atas kata seperti burung kakak tua hanya pandai berkata-kata tapi tak tahu apa yang dikata.

    kenali diri biar rata-rata baru boleh tahu ketuhan yang nyata .

    kerana akhir nya makluk baru kena jadi dan cari apa itu tuhan.

    ReplyDelete